• Pèrdua de mòbil Salt a aquesta secció
  • Apartat FAQ Salt a aquesta secció
  • Apartat blau Salt a aquesta secció
  • Pèrdua de DNI Salt a aquesta secció

Què has de fer si et roben o perds el mòbil?

El mòbil s'ha convertit actualment en una eina més de treball i també en una altra manera d'emmagatzemar tota la nostra informació (fotografies, notes, etc.), fer pagaments o accedir als nostres comptes bancaris. El robatori o la pèrdua del teu smartphone pot causar conseqüències negatives, per la pèrdua material i pel mal ús que en poden fer els lladres si el dispositiu no ha estat protegit correctament.

Per aquest motiu, és de vital importància que, en el mateix moment que detectis el robatori o la pèrdua del teu dispositiu mòbil, ho comuniquis a l'entitat bancària perquè pugui prendre les mesures preventives necessàries, com per exemple el bloqueig de l'accés a la banca online o a les targetes bancàries. Si la teva entitat bancària és CaixaBank, t'hi pots posar en contacte a través del telèfon 24 hores 900 40 40 90 o +34 93 887 25 25.

També pots revisar aquests consells per millorar la seguretat del teu smartphone.

Quins són els riscos de perdre el mòbil?

Si la teva entitat bancària és CaixaBank, també pots:

Baixar i configurar l'app
CaixaBank Sign

Baixa i configura l'app CaixaBank Sign al teu nou mòbil per poder autoritzar totes les teves operacions bancàries.
(CaixaBank Sign només pot estar configurada en un únic dispositiu mòbil)

Veure'n més

Accedir a CaixaBankNow des d'un altre dispositiu i revisar els teus dispositius vinculats

Podràs desvincular el dispositiu que hagis perdut i revisar aquells que potser han quedat obsolets.


Veure'n més



*Si després d'aquest extraviament o robatori canvies de número de mòbil, és important que l'actualitzis des de CaixaBankNow o vagis a una oficina.

Quins són els riscos de perdre el document d'identitat?

Els documents d'identitat (passaport, DNI o targeta de residència) són documents oficials que contenen dades d'identificació personal de cadascun dels seus titulars.

El robatori o la pèrdua d'aquests documents comporta un alt risc, atès que la persona que se n'apoderi podria utilitzar-los de manera malintencionada suplantant la identitat del titular i actuant en nom seu, per exemple, per aconseguir informació confidencial, reintegrar imports des de comptes bancaris, contractar préstecs, entre d'altres.

Per això, davant d'aquesta situació, és de vital importància actuar ràpidament.

Què has de fer si et roben o perds el document d'identitat?

Interposa una denúncia policial

Si et roben o perds el document d'identitat, el pas més important és fer una denúncia policial, que et servirà per protegir-te davant qualsevol intent de suplantació d'identitat.

Comunica-ho a la teva entitat bancària

Les entitats bancàries han de ser coneixedores de la pèrdua o robatori del DNI perquè puguin aplicar les mesures corresponents i protegir els seus clients. Si la teva entitat bancària és CaixaBank, t'hi pots posar en contacte a través del telèfon 24 hores 900 40 40 90 o +34 93 887 25 25.